Thursday, March 26, 2009

ROSAK LAGI

SMKKB mengalami sedikit kerosakan dan perluka bantuan segera ...TOLONG ...

Labels:

4 Comments:

At July 1, 2009 at 4:35 AM , Anonymous Anonymous said...

Kenapala... sejak dulu hingga sekarang masih ada lagi vandalisme di smkkb? Malu saya kerana sikap segelintir pelajar yang tidak bertanggungjawab. Berubahla...anak-anak smkkb. Pelajar-pelajar mesti bertanggungjawab bersama guru-guru dan pentadbir sekolah untuk menjaga harta-harta unum yang terdapat di sekolah. Jangan biarkan Tuan Pengetua dan guru-gur saja yang mengambil berat menjaga prasarana sekolah. Tolong laa...anak-anak kampung kuala besut

 
At November 13, 2009 at 9:16 PM , Anonymous Abi said...

vandalisme dikalangan pelajar tidak pernah reda.Sikap tidak menyayangi harta awam masih menebal dijiwa pelajar sekolah dari dulu sampai sekarang.

 
At December 6, 2009 at 7:09 PM , Anonymous Anonymous said...

Sepatutnya, Warga Pelajar SMKKB lebih matang.Janganlah kerana terletak dikawasan Kuala maka kita tidak terbuka minda.Perbuatan seperti merosakan harta benda sekolah atau awam sepatutnta tidak berlaku.

Kita adalah pelajar yang di'ajar'untuk belajar bukannya bertindak kurang ajar.Atau kerana terlebih ajar maka berlakulah begitu?.

Melainkan kita tidak langsung belajar hingga tidak mampu membezakan antara perkara baik dan tidak baik.

Perbuatan ini (merosakan harta sekolah) tidak langsung menggambarkan kematangan anda!.
Sepatutnya dengan pembangunan pesat SMKKB kini, warga pelajar ubah minda ketahap mengangkat martabat SMKKB dipersada BESUT khususnya dan TERENGGANU amnya.

Biarlah orang luar melihat SMKKB adalah sebuah sekolah tempat melahirkan para cendikiawan bukannya cendawan!
Ubah minda kita!
Ubah pemikiran kita!
Ubah personaliti kita!
Tingkat imej SMKKB.

ABE,2009

 
At December 30, 2009 at 9:02 PM , Anonymous jamil pak tongkol said...

cikgu...senang je klau xnak bagi plajar rosakkan barang skolah..saya cadangkan cikgu bawak plajar cikgu pegi blajar kat pdang pcakan.skolah yg sdia ada roboh je..kita buat masjid pulak..kat pdang kita cuma alas tikar je..ikutilah cadangan saya cikgu eh..saya yakin ia b'jaya..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home